Tuesday 28 September 2010

Trip...emosi...kesimpulan

Salam..
bagaimana aku nak memulakan intro ini...
entah ler..nie ler yg dikatakan emosi terganggu..
nak luahkan tp tak tahu bagaimana nak mulakan
agaknya sebab nie ramai org jumpa pakar psikatari..
nak luahkan apa yg terbuku dlam hati..

ari jumaat last week aku gi jb..
kunun nak jumpa kengkawan lama and melawat sek lama ler...
tp sbb kepenatan, aku smpai jb pun lewat..
sek pun dah nak tamat..
tak bnyk ler cikgu2 sek lama yg sempat aku berbual..
ingat nak pergi umah kengkawan lama..
ada yg sempat dan ada yg tak sempat..
tp aku frust tul tak dpt jumpa ayu...
bnyk gak citer nak story kat dia..
huhuhuhuhuhu...maybe next time..

yg tak best nyer....lepas blk dr jhr...
singgah ler dkt kl..konon nyer nak bermanja dgn bini ler..
last2 jd pergaduhan...erm aku tak suka..
tp nak buat mcm mana..aku betol2 sakit hati...

bagaimana rasanya kalau korang dipersalahkan atas sesuatu yg korang tak jangka..
mesti sakit hati kan...
itu lah yg aku rasa sekarang nie..
sakit hati apabila dipersalahkan.....
tp aku notice sejak wife aku mengandung nie..
aku alami perubahan dari segi emosi..
aku cepat menjadi emosi..
mgkn kerna excited nak jd bapak kut..
entah ler......

No comments:

Post a Comment