Wednesday 22 September 2010

Alhamdulillah...kepastian

Alhamdulillah...kepastian yang aku nantikan
dah menjelma di hadapan aku...
bersyukur aku kepada ya ALLAH atas kurniaan ini...
walaupun masih baru dan jauh lg perjalanan ini..
tp kepastian ini membuatkan aku teruja sanggat2...

sebenarnya isteri aku dah pasti mengandung..
doktor sahkan dah lima minggu dia mengandung..
selepas lebih kurang 3 bulan kami berkawin..
yg ditunggu akhirnya muncul..yeler aku sebenarnya
risau gak..maklum ler aku dgn wife aku pun dah 3 series umur...
takut gak kalau susah nak dpt baby..

mula2 aku tak perasan yang dia mengandung...
dia tak muntah or alergik apa2 mcm pompuan mengandung yang lain..
tp apabila lepas raya, period dia tak datang,
aku mula syak something....
last2 kami beli ler pregenancy test kit kat guardian di wangsa walk..
sayangnya aku tak dpt bersama dia masa buat ujian tu..

malam tu, sewaktu aku diatas bas...
my wife kol aku dan bg tau keputusan..
mula2 mcm tak percaya...esok buat lg test tu....
so mula ler aku percaya yg wife aku dah pregnant..
bila wife aku berjumpa doktor...maka lebih tepat keputusan nya..

selepas nie, aku kena ler keje kuat skit..
nak kumpul duit utk baby nun...
tak dapat ler aku belanja mcm dulu...
kena berjimat cermat skit ler...hehehe
aku pun kena ler banyak bersabar dengan wife aku
kena prepare dgn kerenah wife aku lepas nie..
huhuhuhuhu....

apa pun aku mengharapkan perjalanan ini
akan sentiasa selamat...
semoga tiada masalah besar akan berlaku sepanjang
wife aku mengandungkan baby sulung aku nie..

2 comments: