Saturday 18 September 2010

Selamat Hari Raya

Selamat Hari Raya
Ampun maaf dipinta
dah dekat seminggu raya berlalu..
raya yang berbeza buat aku tahun nie...
yeler..dulu beraya bersorangan dengan family
tahun nie beraya dengan isteri dan keluarga mentua.
tahun depan, Insyallah aku mungkin beraya dengan isteri dan baby.
harap2 impian aku akan menjadi kenyataan. Amin......

Raya tahun nie..agak baru dan memenatkan bagi aku.
raya tahun nie aku beraya kat parit buntar...
umah tok kepada isteri aku..
punya ler penat dan bnyk berjalan...
ramai betol adik beradik mak mentua aku...
termasuk bapak saudara mak mentua aku..
isteri aku kalau dah jumpa sepupu2 dia...
mula ler bersembang...sampai tarik muka bila ajak aloq stuck..
hehehehehe...
tapi alhamdulillah..bnyk gak sedara sebelah isteri aku yg aku kenal
walaupun nama tak dapat aku ingat semua nya..
hehehe....

alhamdulillah...aku mcm akan jd ayah tahun depan...
wife aku dah guna pregancy test kit...comform...
cuma aku dgn dia tak pi jumpa doktor aja lg
untuk pengesahan yang pasti...
awal2 lg akak aku dah pesan suruh banyk bersabar dengan kerenah org mengandung
ntah ler...sama ada aku leh sabar sepenuhnya atau tak
aku nie pun jenis panas baran gak...huhuhu...sabar...

next week aku akan ke jb
aku masih duk pk nak pi naik plane or keta...
huhuhu....
semua tu makan kos yg bnyk..
nasib ler..aku dah berjanji dngn org..
kena tunanikan...
lg pun ada reunion ex sktu1...
lama tak jumpa diaorg nie....
huhuhuhuhuhu

No comments:

Post a Comment