Wednesday 12 August 2009

terungkai sudah....

Salam...Fir,
aku x tau sbnrnye mcm mane nk ckp dgn ko.
Puas aku memikir spy ape yg aku ckp nie x akan lukakan hati ko.
Ape2 pn aku kna ckp dan aku dh janji nk bg keputusan pd ko.
Maafkan aku fir..
Aku x bleh nk terima ko.S
bb ade yg lebih mendahului dr ko.
Mgkin ko pn bleh mengagak siapa orgnye..
Mgkin kalo ko awal, aku bole bg peluang kat ko.
Aku menghargai perasaan ko kat aku.
Tp aku x bleh nk terima kedua2nye.
Aku harap keputusan yg aku buat adalah btol.
Aku pompuan biase je fir.
Ko seorang lelaki yg baik fir..
Mgkin lps nie ko akan dpt pompuan yg lebih baik dr aku.
Anggapla aku bkn d ciptakn utk ko.
Dlm hidup ini, x smua yg kte nk akan jd milik kte.
Dh hukum alam begitu...
Aku harap kite akan jd kwn sampai ble2.
Kte bole bertegur dan gurau spt dlu.
Aku xnk sbb benda nie kte x bertegur.
Aku rase x best sbb kte satu ******
*.Kte cuba jd spt org dewasa, anggapla xde ape yg berlaku.
Aku harap ko bleh terima dgn seadanya keputusan aku ni.
Maafkn aku kalo keputusan ni melukakan hati ko fir.
Dlm hidup ini byk pilihan...
Kdng2 kte x tau pilihan kte itu btol atau x...
Sama ada ia memberikan kebahagian atau kekecewaan..
Kita x tau apa yg akan berlaku mendatang...
Sbg manusia biasa, kita hanya mampu merancang,tp tuhan yg menentukan segalanya...
Aku doakan ko akan dpt seorang pompuan yang lebih sempurna dr aku.
Dan kebahagian akan sntiasa mengiringi hidup ko


email diatas adalah dari perempuan yg aku propose dalam facebook dulu...
erm salah aku gak kan....
sekali lagi aku terlambat....
tp betol gak apa dia cakap...tak semua yg kita idamkan akan menjadi milik kita...
hehehe...life goes on..

2 comments:

  1. caiyok2!
    jangan putus asa.
    kelebihan org lelaki, anytime leh propose perempuan dia suka.
    orang pompuan? kena tunggu je la....

    hehehe.

    ReplyDelete
  2. hehehe..
    salah ler mcm tu awk..
    pompuan pun bleh propose lelaki yg dia suka
    tgk Rasulullah dgn isteri yg pertama(nama lupa)
    kan isteri Rasullah yg propose Rasulullah..hehehe

    ReplyDelete