Wednesday 12 August 2009

Man dah bertunang...


Wah...finally member baik aku nie dah
bertunang...mendahului aku ler nmpk nyer..
tp kira ok ler...sama padan sama cantik..
bagus ler man...ko tak pandang belakang lg dah...
sekarang kena keje kuat sikit arr..maklum ler..
lepas nie nak naik pelamin lak...apa pun aku
dah ucapakan taniah ler...lg satu..zaman bertunang nie zaman mencabar skit...pahit manis bergantung pada kita n pasangan...mcm mana aku tahu...aku pun pernah bertunang dan pernah putus tunang...jgn ikut jejak langkah aku lak...hehehe...khas buat encik e-jan....ko tunggu apa lg....cepat ler beb...takka nak jd kasanova sampai ke tua....hehehe...kalau org taknak....cari aja yg lain...bnyk lg pompuan dalam dunia nie...sama ada kita berani atau tak aja....sendiri mau ingat arr....

1 comment:

  1. Fir, insyaallah harinya akan sampai untuk kau. Sementara tu, cariler apa2 yang boleh kamu buat sementara bujang. dah kawen macam saya dah banyak benda kena letak tepi dan kadang2 dilupekan terus. family first.

    ReplyDelete