Friday 23 October 2009

S.E.T.I.A

salam..
tajuk yang aku pilih adalah melalui pemerhatian aku..
aku cuba untuk merungkai apa itu setia..
aku melakukan ujian kepada kenalan aku...
aku minta maaf kerna apa yg aku lakukan mgkn menyinggung perasaan kalian
aku cuma mencari jawapan kepada persoalan aku..
setia manakah pasangan tersebut?

aku akui yang aku bukan lah pasangan yang setia...
aku bnyk melakukan kesalahan..
bak kata orang, apa yang kita lakukan hari nie..
pasti akan mendatangkan sesuatu dimasa hadapan..
mgkn kerna kata2 itu aku percaya yang apa yang telah aku lakukan pada masa lepas
membuatkan aku masih belum ketemu jodoh aku..

kembali kepada rakan2 aku..
mmg ada yang begitu setia hingakan sanggup mengorbankan diri..
ada lak setia pada kata2...
dibelakang pasangan masing2..melakukan sebaliknya..
aku rasa bersalah...tetapi aku perlukan jawapan...

kini aku mengenali siapa rakan aku yang setia...
dan siapa yang tidak setia...
tetapi persoalan aku untuk aku dari aku..
masih belum terungkai...

1 comment: