Wednesday 17 June 2009

Cuti - cuti

Salam..
Lama gak aku tak compose apa2 kat blog aku nie..maklum ler cuti ler katakan...
erm cuti recently aku balik kampung..ada ler dalam 8 hari...ingatkan nak pergi holiday sebelum
sampai kampung...tp kecian lak kat mak aku...tinggalkan dia dan pergi holiday sorang2...
kecik hati dia kalau dia tahu kena tinggal...balik kampung, aku tak buat banyak benda pun....
sepupu aku bertunang...aku ler function advisor...hehehe....bleh ler....teringat lak masa aku
bertunang dulu ( dah putus dah sekarang)....tp memang memenatkan ler....opss..sebelum cuti
class mate aku kawin ( selamat pengantin baru LIN)...muka suami dia lebih kurang mcm muka pengarah ANTOO FIGHTER...Adnan Chuck...aku, adie and zaid dan juga Mr Ramboo...meriah gak ler kenduri kawin dia...

Penghujung cuti, housemate aku lak bertunang kat Putrajaya...memang sepadan ler diaorang berdua...terdetik gak dalam hati nie...kengkawan dah tunang dan dah kawin...aku lak bila lagi?
Tetapi pengalaman lepas membuatkan aku memberontak dalam jiwa....adakah selepas nie 'matahari' bersinar selepas 'hujan ribut' yang melanda?....Berserah aja pada Yang Maha Kuasa.
Sekarang nie aku tengah habiskan sebuah buku bertajuk "AKU TERIMA NIKAHNYA"..nanti ler aku komen sikit pasal buku tu.....

Kerja dah start..mcm2 lak yang menanti.....permohonan belajar pun tak dapat...entah ler..lepas nie mungkin aku tukar bidang lain arr...masih memikir nak buat law or engineering...housemate aku cadang buat engineering...ada lawyer tu cakap aku lebih sesuai buat law...sebab bidang kerja aku sekarang dah bnyk berinteraksi...itu akan memudahkan aku dalam study...aku masih memikir nie....susah gak ar..

ok ler... dah pagi pun...minta diri ku nak membuta...
semoga hari esk adalah lebih baik dari hari semalam...

2 comments: